blurr

Det har inte varit särskilt roligt att heta force idag. Min mage har haft disco* och händerna har skakat i takt.
Jag var korkad nog att dricka kaffe också...
Disco-mage+koffein=inte så lyckat.
Hela dagen har varit som en obehaglig suddig dröm, jag orkar inte fokusera, orkar inte resa mig från golvet.
Cyklade till Ica, fann att kontokortet låg hemma, cyklade hem i motvind, tillbaka till Ica och så hem igen.
Trodde att jag skulle kräkas och kvävas på vägen. Men vad gör man inte för lite chips? (nej, disco-mage och chips är inte bästa kombinationen det heller)
Den mesta tiden har spenderats i sängen, med ansiktet vänt mot väggen samtidigt som några tråkiga filmer surrat i bakgrunden.

Imorgon ska bli bra.

*Bubblar och skumpar. Man kan nästan höra Funky Town spelas där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0