ombytlig

Dag: Ligga i sängen framför tv:n med endast ett avbrott för att cykla till affären och... köpa godis och glass.
Kväll: Träna ju jutsu, springa fyra kilometer, träna bålen och äta tonfisksallad.

Mitt sinne är tudelat.
Det finns en tjock person inom mig som älskar att sova, som bara äter onyttigt och blir arg av att ens tänka på träning.
Men där finns också träningsfreaket som nästintill maniskt tränar och håller koll på kosten.

Visst vore det fint om de kunde samarbeta och skapa en bra balans? Jag tror i alla fall att min kropp skulle uppskatta det.

Senast hälsofreaket gjorde besök tillagade jag tomat- och linssoppa. Mmm ser ut som blodigt kräks.

usetheforce.blogg.se©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0