vojvoj

Jag har satt bloggen åt sidan, ja hela internet faktiskt. Det blir lätt så när man åker på resa till de svensk-norska fjällen. Täckningen är inte den bästa där.
En uppdatering:
  • jag har åkt längskidor megafort och hälsat coolt på mötande skidåkare för att i nästa sekund få mossa under skidorna och volta ner i snön.
  • mitt ansikte är solbränt! Jag har seriöst färg i ansiktet, inte bara vitt fläsk med en miljard fräknar. Att resten av kroppen fortfarande är genomskinlig behöver vi inte tänka på. Polotröja ftw..(världens kanske fulaste plagg, men pffft)
  • kusinerna kan göra en massa snurrar och hopp i slalombacken, de kraschar bara ibland.
  • systerdotter har lärt sig gå, om än stapplande (vilket är normalt för alla som inte är stålmannen typ).
  • jag kan redan gå men har nu även lärt mig att gå ner i brygga. Fast sedan sitter jag fast där.
  • Enda tentan för denna termin avklarad!
  • Kusinkakan och jag har planerat fjällvandring i sommar och tågluff när hon slutar gymnasiet. Tårta på det.
Det var väl vad som hänt sedan sist. Jo just det, förkylningen är borta. Nu är jag bara normalslemmig.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0