away from keyboard


Se så sorgsen jag ser ut när jag upptäcker hur pissig min uppdatering är!

Star Wars-kvällen var fin som snus. Lule och jag är nog rätt så bra filmtittare, vi spelar i samma filmtittar-liga kan man säga. Sådana personer som kommenterar allt, piper, sqväker och vrålar i takt med videokasettens rullande (ja vi körde old school a la VHS).
Dödstjärnepizzan var (hör och häpna) god, trots att jag lagat den. Botten blev visserligen asfet då jag missbedömde jäsningen lite (*host*), men det fungerade ändå.

Annars har dagarna flutit på fint. Några nya tv-spel ligger bredvid ps2:an och lockar varenda pluggkväll, men jag är stark och studerar flitigt (läs; surfar och ser på Juno för sjuttioelfte gången).

Nu ropar badhuset efter min halvnakna kropp. Sedan ska jag nog rita upp de klassiska badhusbesökarna. Kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0