Star Wars överallt

Still much to learn I have...
Så ikväll ska Lule och jag se Star Wars, äta rymdgodis (hur det ser ut och smakar får vi se.... jag har inte riktigt hittat på vad det är för något nämligen) och moffa dödsstjärne-pizza.
Självklart ska vi ha på oss våra Star Wars-tröjor och vara äkta nördar som kommenterar allt i varenda film.
Detta ska bli en asfrän temakväll, så är det bara.
Jag är så pepp att jag vrålar rätt ut som Chewbacca. MmmmOOOÖÖÖÖÖH!


Jag har inte målat denna bild... duuh.

Kommentarer
Postat av: helen

Hej! Läste precis din kommentar i Alex Schulmans blogg. Jag skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med dig då jag haft exakt samma upplevelser när jag var yngre.

Mvh Helen

2010-01-30 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0