sunday bloody sunday

För tillfället sover det lilla trollet som jag vaktar.
Jag hade tänkt att rensning av diskmaskin och hängande av tvätt skulle vara utmärkta sysslor under trollets middagslur, men min kropp ville annat.
Sedan tio över tre har blodet forsat ur mina näsborrar. Ett tag rann så mycket ner i halsen att jag började hosta upp blodklumpar. Då blev jag rädd och trodde att halspulsådern brustit, men riktigt så illa var det ju inte. Uppenbarligen.
Anledning till näsblodet då?
Ehm jo... Igår kväll roade jag mig med att klämma pormaskar (varför fascinerar detta så många?) och just som jag hittat en riktigt härlig en på näsan så sprack det någonstans där inne i näsgången och blodet började rinna. Detta fick jag dock bukt på rätt så snabbt och kunde återgå till pormaskklämmandet.
Så, idag satt jag i lugnan ro och såg på tv och kliade mig på näsan då det brast igen, men denna gången tio gånger värre.  Femtio minuter av ihållande näsblod, mitt nya rekord.
Jag känner mig lite yr.



//force

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0