men så brinn då eldsjäl

Nu är jag hemma från en spelning med Loke i Växjö.
Det var mycket trevligt, vi satt på ett golv och gungade med i takten.
Ibland kan det vara skönt att inte dansa runt som en galning till musiken. Att bara sitta på sin mjuka ända och blunda är rätt så guld det med.
Människorna (vad random det låter) jag var på spelningen med stannade i Växjö för öl. Jag kände en viss längtan efter maltdryck och barhäng men förstod att det inte skulle vara speciellt kul att åka tåg ensam halv tolv på natten (med tanke på lektionen imorgon)... så jag bangade.
Nu luktar hela lägenheten deg, och jag har verkligen ingen aning om varför. "Det stora degluktarmysteriet" ska min nästa engelska deckare heta (ja för jag ska hux flux flytta till den engelska landsbyggden, gå klädd i tweedkavaj och se allmänt detektivig ut). Läs den, lovar att det blir spännande!

Ett olöst korsord ligger i min väska och ropar förföriskt.

Vänta inte uppe.

//force

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0