självförtroende under all kritik

Jag kan redan nu se på mina arbetsprover att jag inte kommer komma in på Konstfack.
De senaste dagarna har varit stressade och ångestfyllda och det enda jag lyckats med är att limma fast händerna i golvet.
Även om hela arbetet har gått skit så tänker jag skicka in det. Man vet ju aldrig, de som bedömer proverna kanske råkar snubbla och lägga mina prover i "intagen-högen"(ja för en sådan finns det sääääkert) istället för sopnedkastet.
Just nu är jag mest galet besviken på mig själv, hur kan jag åstadkomma något så skräpigt och tafatt under så lång tid?
Det borde finnas pris för sämst... ja bara allmänt sämst. Det skulle jag vinna med hästlängder (känns ju bra i alla fall).
Hela dagen har jag tänkt; Stackars mig, jag behöver choklad.
Nej fasen heller, jag är inte värd choklad! Jag ska äta torrt bröd utan smör. Hah!

//force

Kommentarer
Postat av: Selena

Men Astrid, Så hemskt kan det inte vara, Du är ju jätte duktig!

2010-03-08 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0