speed metal in my head

Det var längesedan jag var så depp som idag. Kanske berodde det på den extrema sömnbristen... (no kidding!)
Allt blev till det bättre under ju jutsu-träningen i alla fall. Vi skulle lära oss kast och det slutade med att jag låg mosad under Em och asgarvade.
Vi fick även stå på vår träningskamrats rygg medan denna kröp fram över golvet. Surfa på människa. Jag red på vågen, kände saltvattenstänk mot huden och vinden i håret.
Sedan fick jag kramp i tån, och ingenting är mer uppmuntrande än det.
Tår ser roliga ut redan när de beter sig normalt, tänk då när de spretar åt helt fel håll. Hilarious.
Det är skönt att vara lättroad i svåra tider.

Nu förtjänar min mosiga hjärna lite sömn. Jag vågar knappt tänka på vad som skulle hända efter ytterligare en natt utan vila. Förmodligen något Zombies rise again-ish.

God natt gullevuttar.

//force

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0