kite fighting

En till natt till ända. Återigen har jag låtit timmarna gå i vaket tillstånd.
När kommer kroppen säga emot?
När kommer den kollapsa av trötthet?
Idag kanske, när jag skuttar runt på naturhistoriska med M och glor på uppstoppade, dammiga djur. Plötsligt får mina nerver för sig att stänga ner och jag faller ihop bredvid skogens konung, eller en liten tilltorkad musfamilj.
Tvångssövd av mig själv.
Cool!

Helt random.
En natt för några veckor sedan var jag ute med ett gäng och lekte på stan. Kompis H och jag hittade ett lysande skyltfönster fullt av förtrollande lampor. Som de skator vi är kunde vi inte låta bli att stanna och glo på allt skinande och glittrande. Den finaste och mest kitchiga lampan har vi här:


//force

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0