sådant som ingen orkar läsa

10 favoriter:
Färg:
mörk olivgrön, brun med en ton av grå(alltså inte bajsbrun), svart och mörklila.
Mat: Är för tillfället besatt av sushi, men i sommar kommer nog behovet av grillat slå bakut.
Band: Rasputina
Film: Juno, Jedins återkomst.
Bok: Låt den rätte komma in.
Sport: Fotboll och ridning. Utövar för tillfället ingen av dem (men försöker tvinga pappa att ge mig en uteritt på Omberg med islandshästar i 20-årspresent).
Årstid: Vår, eller sensommar
Veckodag: Fredag för då känns det så bra att det snart är lördag.
Glassmak: Artificiell vanilj.
Tid på dygnet: Om jag är vaken; vid fem på morgonen när det är tyst och solen letar sig upp över trädtopparna. Annars runt nio på kvällen då man är hemma och avslappnad men ändå inte behöver gå och lägga sig.

9 för tillfället:
Humör: Allmänt nöjd. Att springa en runda rensar hjärnan på slagghumör.
Smak: Sötsliskigt te. Jag gillar det.
Kläder: Svarta träningsbyxor, mörklila underställströja, svarta fotbollsstrumpor. Ja jag ska duscha... sen.
Bakgrund på datorn: Spindelmannen mitt i en sving.
Nagellack: Svart och lite trasigt.
Tid: 22.58
Omgivning: Vardagsrum/sovrum. Stökigt och härligt. Känner extra kärlek för knäckebrödssmulorna som jag lyckades släppa i sängen förut.
Irritationsobjekt: Munsår på väg. När jag upptäckte munsåret försökte jag tvinga mina vita blodkroppar att rusa till läppen, klädda i rustning och försedda med svärd, för att döda viruset. Men det fungerade uppenbarligen inte.

8 första:
Bästa vän:
Linn på dagis. Hon kunde låtsatsgråta. Jag minns att vi satt i pysselrummet helt ensamma och försökte gråta. Jag klarade inte av det och kände mig lite dålig.
Husdjur: En klok katt vid namn Miriam. När jag åt hennes mat (ja jag tyckte om kattmat, både torrfoder och mjukmat... Vafasen, jag var fem tre år gammal ok!) så blev hon arg och rev mig.
Piercing: Fem i öronen.
Förälskelse: Jag var väldigt sen med det där men minns ändå inte namnet på killen. Hade hade lockigt hår och var för snäll för sitt eget bästa.
Musik: Aqua. På min tio-årsdag fick jag Aquas andra album och en cd-spelare. Det var den bästa födelsedagen någonsin. Vilka glädjetjut.
Bil: Har inte ens ett körkort kära du.
Kyss: I sexårs. Fast det kanske inte räknas som kyss?

7 senaste:
Cigarett
: Har jag inte testat. Jag har däremot drömt att jag rökt och att det svidit något alldeles förfärligt i halsen.
Mat: Tomat och mozarella med olivolja ringlat över.
Dryck: Det där sötsliskiga teet jag talade om tidigare.
Biltur: Resan in till stan hemhemifrån när jag skulle ta tåget hem.
Kyss: Alldeles för länge sedan.
Spelad låt: Erasure- A little respect. Den går kontinuerligt i huvudet på mig, tack vare det där Scrubs-avsnittet.
TV-program: Sådan där brottning när männen är överdrivet muskliga, har roliga trikåer och låtsasslåss.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej, jag har inte dejtat någon över huvud taget.
Brutit mot lagen: Det har jag säkerligen, utan att ens reflektera över det (tro nu inte att jag är ute och rånar folk utan att anse att det är stöld...)
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja, sen kom det folk till stranden så mina kompisar och jag fick panik.
Varit med på TV: Nepp.
Kysst någon du inte känner: Nej.

5 nej tack:
Kläder:
Polotröja. Förkortar halsen, gör att ansiktet ser tjockt ut och ger den där obehagliga farbror mys-känslan... blä.
Mat: Flygande Jakob. Nötter OCH banan i köttgryta, behöver jag säga mer?
Musik: Trance. Det ger mig huvudvärk och är svårt att dansa roligt till.
Dryck: Whiskey.
Personlighetsdrag: Pessimism. Stjäl bara energi från andra.

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Skrattade högt.
Du kan höra just nu: Datorns surr, klockan som tickar och mina fingrar mot tangenterna.
Du inte kan leva utan: Familjen, musik.
Du gör när du blivit uttråkad: Dansar, sjunger, ritar.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mamma och pappa (fast jag vill inte berätta allt för dem, även om jag kan), Linda.
Du tycker om: Familjen(ja de får vara en person), Helén och Linda.
Du hatar: Ingen.
2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att så ofta som möjligt känna engagemang.

Lista hittad här



//force

Kommentarer
Postat av: its me HakunaMatata

HAHA läser aldrig bloggar men fick en kick av att se vad du gör haha svårt att minans vad du hetet letade force om in i bomben men så var det use haha



gillar också att det ena jag orkar läsa är listor och den döpte du till motsattsen där :P

lite invändningar här:

TE?? WHEN AND HOW??



klart dem inet kan döda virus med rustning och svärd, riddare är inte här längre för att viruset dödade den drömmen! så hopeless dude! kan du byta ut dina vita riddare til, vitblekta datahackers nördar så ska det nog gå bra som fan! kanske kan få alla att se ut som justin long i die hard 4.0 MMMmmm-MHhh



vad fan har du badat naken med dina vänner på en strand? trying to be gay mutch? haha



lite besviken i slutet där... kan inet säga allt till mig vad kan du inet säga? :(

åtminstånde gillar du mig ett steg i taget en dag ska jag knäcka ur dig allt haha



ska göra samma liste kände jag nu så blogg we have a little come back here :P



Peace out : DreamtoHack



2010-04-20 @ 20:31:09
URL: http://dreamtohack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0