Maybe I´m not Lukes father

Men rosslig andning och kvävande effekt har jag i alla fall.

Tjippohej och välkommen till den nya bloggen i raden. Enda anledningen till att jag startade denna blogg var för namnets skull. Jag var helt enkelt tvungen att nappa detta åtråvärda nick innan någon annan star warsnördfantast med blogglängtan gjorde det.
Jag är ledsen (potentiella star wars-besatta läsare) om mina kunskaper om Luke och hans vänner inte de bästa, men visst gillar jag lasersvärden, wookierna och Padmés spännande håruppsättningar (så lite star wars kommer klämma sig in i bloggrymden... Ehehe).

Annars är detta en såndär:

Hej-jag-skriver-om-mitt-vanliga-tråkiga-liv-och-fotar-amatörmässigt
-samt-ritar-kladdiga-skisser-med-noll-mening-blogg.

May the force be with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0