must do

Mer vattenmjöl(aka snö) har fallit från himlen och bäddar in oss i kyliga täcken. På sätt och vis gillar jag det, hur allt blir tyst och på något sätt lekfullt.
Min lägenhet ser lite ut som en ungkarlslya(som jag tänker mig den...). Strumpor utspridda på golvet, gamla chipssmulor som krasar under fötterna och tallrikar med oidentifierbart gojs i diskhon. Jag vet, det är vidrigt, och jag ska städa. Andan måste bara falla på...
Det är så skönt med en fräsh lägenhet och känslan av att kunna bjuda hem någon utan att planera in två dagars storstädning först.
I helgen, ja då jäklar ska det ske. Diska, damma, torka och tvätta. Skolarbete måste göras också, och träning.
Ja, mycket måsten... Det blir min måste-helg. "Jippie".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0