bubblor

Åh vad jag är dålig på att uppdatera.
Åh vad solen skiner.
Åh vad helt ok det känns att ha fyllt 20.
Åh vad jag längtar efter att springa över en välklippt gräsplan och svettas skiten ur mig.

Uh vad pinsamt av mig igår att sova bort hela kvällen. HELA! Inte en timme eller två som jag råkar sova bort ibland, utan sju timmar!
Jag vaknade alltså halv två på natten med galna hungerskänslor och en hoptorkad mun. Drack en liter vatten, borstade tänderna och slocknade igen. Frikkin unbelievable.
Men med tanke på hur många gånger jag dygnat de senaste månaderna kanske min kropp behövde ta igen lite sömn....


En bild på blommor som representerar min dåliga dygnsrytm. Eller något.

usetheforce.blogg.se©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0