det gick fel men blev kanske lite rätt. eller?

Mmm hej bloggen.
Livet kom ifatt mig till slut.
Jag vet inte riktigt vad det innebär, men uttrycket känns passande på något sätt.

Jag har flyttat hem till mor å far för att jobba i sommar. Splendid.
Det där med att öla i Tantolunden med goda vänner, strosa längs gatorna endast iförd kjol (va?) och att ta en glass vid i Kungsan efter mitt fabulösa jobb kan jag ju bara glömma.
Men konstigt nog känns det okej.
Jag är inte ett totalt misslyckande bara för att jag flyttar hem till de gamla trakterna och lever som en eremit bland gran och sten ett tag(ok det lät ju inte så bra, men du fattaaaar). Det är rätt skönt faktiskt.
Nu har jag tid att rensa bort allt som tynger mina axlar. Nu har jag rum nog att andas.

Dessutom ska jag tillbaka till stora läskiga staden i höst. Så är det bara.
Jag SKA dit. Jag SKA bo där. Ordentligt, på riktigt. Inte i en jävla garderob.

Titta så glad (och bitchig?) jag är över mitt liv:


Snodde tre glasskedar när expediten tittade bort. Mohaha jag är så jäkla ninja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0