det var en jul... för några månader sedan


Lillebror bapapaaa..

Som vanligt tände vi alla fyra ljus för första gången på självaste julafton. Tradition eller bara allmän slöhet?

Kafka chillade och förstod förmodligen inte hur juligt allt var.

Lilla Nemi blev asglad över att det var just jag som fotograferade. Kände mig väldigt uppskattad som fotograf för en gångs skull.

Lilbro med snygg julklapp. I´m a lumberjack and I´m okay! Jag undrar om han också bär kvinnokläder med jämna mellanrum.

Mammaskål!

Jag vet inte. De ser ut att diskutera viktiga saker.

Nemi väntade på julklappar.

Länge.

Julmiddag hos farmor och farfar. Skeptisk broder.

Farfar och farmor.

Julklappar! Pappa var en modern tomte, säger vi.
Bilderna är copyright-skyddade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0